Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

niedziela, 27 października 2013

Candy

Witam i oto obiecane candy dostepne dla każdego kto:
 poda do siebie namiary ,czyli adres mailowy,blogowy itp.
opublikuje  i podlinkuje u siebie informacje o candy proszę podać adres gdzie to jest umieszczone)
polubi moj profil blogowy na FB
polubi moja stronke sklepowa na FB
zakupi lub zamówi coś w moim nowym sklepiku (tak jak pisze na stronie sklepiku 3 pierwsze osoby nie ponoszą kosztów wysyłki)
dolacza do moich obserwatorow,ale nie jest to wymog obowiazkowy
za kazde polubienie,ktore jest obowiazkowe glos w losowaniu ,czyli za polubienie 2 stronek na Fb 2 glosy ,za zakup w sklepie glos,za obserwacje glos-prosze jednak napisac o tym w mailu .
Candy trwa do 23 listopada a dzien pozniej ogloszenie wynikow.Na dane zwyciezcy czekam do niedzieli27 listopada pozniej zrobie powtorne losowanie.
Nagroda jest widoczny na fotce kot klamkowiec taki jak w sklepie (może się jedynie różnic kolorem oczek)-jak kot to i myszka do niego ,przydanie i słodkości a także bransoletka wyplatana metoda kumishimio.Fotki przydasi dorzucę później.
W przypadku powyzej 50 osob nagrody rownorzedne beda 2.
Zapraszam serdecznie do udziału.Pozdrawiam!
Można zapisywać się tutaj   jak i na stronkach na FB- wszystkie maile będą brane pod uwagę po spełnieniu ''polubień''-zapraszam!
EDIT
Oto fotka przydasiow dla osoby wylosowanej o i widze,ze jeszcze nie umiescilam bransolety kumihimo,ale bedzie tez obiecuje.A w przydasiach oprocz oczywiscie kota klamkowca ,myszki i brzansolety sa;
5 m złotej taśmy (w sam raz na obecne ozdoby przed Bożym Narodzeniem)
3m srebrnej tasmy
3m gomy szerokiej
3m koronki
5 kawałków różnych tkanin(bawełniane ,bawełniano-lniana ta zielona w misie),są rożnych wielkości ,nie mierzyłam ,ale spokojnie na ubranka dla tild,woreczki lub tym podobne rzeczy spokojnie wystarcza..Zapraszam do zapisów zarówno tu jak i na FB- wszystkie głosy z sumuje wspólnie.

8 komentarzy:

  1. Oj to ja pierwsza :) zamieściłam na bocznym pasku informację o Twoim candy kotek jest śliczny http://wmotkachzagubionabernadka.blogspot.com/, polubiłąm Twój profil i stronkę też polubiłam ze sklepem no i liczę na Kotka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bernatko bardzo mi milo,ze się zapisałaś i jak narazie nagroda jest Twoja.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za zaproszenie :) Jestem i polubiłam co trzeba, trochę ostatnio a trochę dużo wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię, obserwuję i zapisuję się!
    Dziękuję ,że przypomniałaś !

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziekuje za zaproszenie i odwiedzinki mojego bloga,choc jeszcze nigdy szczescia nie mialam,ale sie zapisuje:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Informacja o candy na pasku bocznym bloga kociafrania.blogspot.com
    Polubiłam co trzeba,zapisuję się.

    OdpowiedzUsuń
  7. P.s. zamówiłam kota w nowym sklepiku.Jest piękny.

    OdpowiedzUsuń
  8. I ja z chęcią przyłączę się do zabawy :).

    Obserwuję jako: raeszka
    Informacja na pasku bocznym: http://raeszka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń