Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

środa, 27 maja 2009

Pora na 4

do zabawy zaprosiła mnie Henia,zrobiłam rachunek sumienia iii..


4 miejsca w których mieszkałam:
-jedno i to samo

4 miejsca do których lubię wracać:

-mój dom
-mój dom
-mój dom
-mój dom
jestem typowa domatorką -wybaczcie

4 ulubione potrawy:

-gołąbki
-warzywa
-zupa pomidorowa
-wszelakie słodkości

4 potrawy których nie znoszę:
-tatar i wszystko co zawiera choćby krztę surowego mięsa
-ozory,móżdżki itp. strawy
-owoce morza
flaki

4 pasje, hobby:
-szydełko,druty,haft
-szycie
-rośliny doniczkowe
-internet

4 miejsca, które zwiedziłabym, gdybym miała okazję:

-Watykan
-Kraków
-Gdańsk
-Zakopane

4 seriale, programy, które lubię:
-Brzydula
-Na Wspólnej
-Teraz My
Szymon Majewski Show

4 miejsca pracy:
-nie ma się czym chwalić

4 rzeczy, które chciałabym zrobić, przeżyć:
-pierwsze skryte nie zdradzę go
-nauczyć się kunsztownie frywolitkować
-nauczyć się asertywności
-no i ostatnie raczej nie osiągalne jak dla mnie -nauczyć się pełnej obsługi komputera z obróbką fotek włącznie

4 ulubione filmy:

-sami Swoi
-Galimatias
-Jak rozpętałem II wojnę światowa
-Noce i Dnie

4 ulubionych muzycznych wykonawców, zespoły:

-lubię muzykę lekką,łatwą i przyjemną ,więc jest sporo zespołów i wykonawców ,których lubię słuchać

4 rzeczy, które robię po wejściu na internet:

-to co wszyscy,więc nie będę się powtarzać

Do dalszej zabawy zapraszam:
-nie za bardzo mam kogo wskazać ,bo wszyscy już prawie są po 4 ,wyszperałam tylko dwie -wybaczcie
-Persjanka
Violetta 21

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz