Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

wtorek, 7 lipca 2009

Tym razem folkowo

W tym roku pogoda nam nie dopisuje we wszystkim ,mnie również dokucza podczas wyjazdów i często zmusza do szybszych powrotów.Ale tym razem pokażę wam Festyn Rodzinny-Na Ludowo ,który odbył się (28.06.)po raz pierwszy w moim rodzinnym mieście KUTNIE i który z racji pięknej pogody był super udany i odbył się w całości.Mnie się podobało choć lubię też inną muzykę ,ale wreszcie oprócz młodzieży mogli przybyć starsi a i całe rodziny ,ale raczej z małymi dziećmi.Propagujmy folklor w każdym wydaniu nie wstydźmy się go ,bo to nasza kultura i tradycja!I jeszcze jedno nie uwierzę w to ,ze folklor nie istnieje a tak usłyszałam na jednej z łódzkich uczelni ,która podobna imprezę organizowała zresztą,że od XVIII w.nie istnieje folklor a wszystko to co robimy w rożnych technikach i wykonaniach to folkloryzacja .Jak zwał tak zwał mnie to nie przekonało ,ale może się mylę...?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz