Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

niedziela, 18 października 2009

Zapisów cd....

Zulka mnie spytała czy mam ochotę zapisać się również i na jej candy ,oczywiście,że mam tylko,że ja nic nie mogę tam napisać a nie mam jej adresu mailowego ,ale tym razem mam nadzieję ,że Zulko tu zajrzysz i wciągniesz mnie na listę.Ale najważniejsze WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO Zulko a właściwie Ulko zarówno z okazji byłych urodzin jak i przyszłych imienin!
A więc zapisuje się do;
Zulki
na urodzinowe candy(do 21.10)
Kolczykipysi
candy z okazji 100 posta(do 21.100
Marci
po słodkości na jesienne smutki(do 24.10)
misz-masz barbary
na candy w ciemno(do 26.10)
kartkomani.com
na słodkie jesienne candy(do 30.10)
katharynki
na candy zwane słodkościami(do 22.10)

Ciekawe czy mi szczęście dopisze zobaczymy,zapisując się mam nie tylko okazję cos wygrać ,otrzymać,ale także i obserwować pomysły dziewczyń co do regulaminu -przyda sie jak sama przymierzę się do organizacji candy.

1 komentarz:

  1. Oczywiście, że zajrzałam i zaraz będziesz na liście. Moj adres to zulka76@interia.pl
    Nie mam zielonego pojęcia, czemu nie możesz nic u mnie napisać...

    OdpowiedzUsuń