Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

czwartek, 30 grudnia 2010

Uwaga!!!Łapcie licznik!

Właśnie zobaczyłam licznik i niebawem osiągnie on liczbę 100 000 ,wiec łapcie licznik tej cyfry lub samych 9 -zobaczymy komu się uda i dużo was będzie!A jeśli będzie sporo prawidłowych zgłoszeń będzie losowanie -nagroda to upominek oczywiście z moich rzeczy ,ale jeszcze nie wiem co to będzie niespodzianka.Wiadomości przysyłajcie na mail alicja1119@poczta.onet.pl

5 komentarzy:

  1. Zawsze mam pecha w łapaniu licznika :-((

    OdpowiedzUsuń
  2. Łapię ten licznik a Tobie życzę wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Może się uda ;)
    Wszystkiego najlepszego na cały nowy rok, mnóstwa pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Łapałam licznik ale skubany mi ucieka. Wszystkiego naj na Nowy Rok

    OdpowiedzUsuń
  5. Hmmm trudno go dorwać ;-)
    Szczęścia i radości zyczę Ci w Nowym Roku, a wsercu mnóstwa twórczych natchnień!

    OdpowiedzUsuń