Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

środa, 7 grudnia 2011

Komin

Witam po miesiecznej przerwie po raz pierwszy taka dluga mi sie zdarzyla.,ale juz kurze i pajeczyny usuniete i ruszam dalej.
Po pierwsze dziękuję wszystkim ,którzy glosowali na moja lale teraz czekam na wyniki ,bo nie wiem kiedy będą ogłoszone....
Po drugie witam nowe obserwatorki i jest mi ogromnie milo,ze jest już okrągła cyfra i właśnie z tej racji nagrodzę osobę 200-setna a jest nią WILKTORIAA- proszę Cie o kontakt a otrzymasz upominek niespodziankę !

A teraz wracam do prac ,bo caly czas cos tworzylam tylko mialam lenia z obrobka fotek i uzupelnianiem bloga.


Pierwszy to komin na zamówienie wykonany podwójną nitka z Peoni -czarnej ze srebrnym oplotem,ale taka co najmniej 20 letnia..Poszło ponad 25 dag .
Edit::komin wykonany ma zamówienie z włóczki powierzonej  i muszę przyznać,ze bardzo fajnie się robiło z tej Peoni.

2 komentarze:

  1. Cieszę się że wróciłaś do nas po długiej przerwie czekam na wyniki bo też głosowałam na twoją przepiękną lalę komin super ściskam mocno

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygląda!!!!A wełenka ma swoje lata- dojrzała do przeróbki ;)

    OdpowiedzUsuń