Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

piątek, 12 kwietnia 2013

Zaległosci wielkanocne

Oj dawno ,bo chyba 2 tygodnie przed świętami wielkanocnymi miałam zajęcia w kutnowskim muzeum z grupka młodzieży a tematem było oczywiście -ozdoby wielkanocne.każdy robił kurczaczka i jedna z pozostałych ozdób .Nie robiłam fotek ,wiec fotki ozdób są przykładowe.
Miniony tydzień również minął mi na zajęciach z dziećmi, mogły oglądać moje szyte zabawki,opowiadałam im również jak się je wykonuje  mam nadzieje,ze przyda im się to szyjąc maskotki z mama czy babcia ,bo dzieciaczki były przewspaniale i zadawały bardzo mądre pytania ,czasem podsunęły mi jakiś pomysł.Fotek brak ,bo ich nie robilam jak sie pojawia na stronie muzeum uzupelnie post.
Jutro nowe tildowe zabawki będą.Pozdrawiam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz