Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

środa, 18 września 2013

Wyróżnienie

Niedawno otrzymałam od Anny wyróżnienie i bardzo za nie serdecznie dziękuję ,jest mi bardzo milo,ze o mnie pamiętała.

Zasady nominacji są takie;

1.Nominowana osoba pokazuje nagrodę.
2.Dziękuje za nominacje.
3.Ujawnia 7 faktów o sobie.
4.Nominuje 7 blogów.
5.Informuje o nominacji blogi nominowane.

A teraz 7 faktow o mnie-choc juz kilka razy pisalam postaram sie sprostac zadaniu.
1. UWIELBIAM ROBOTKI RECZNE,CZYLI ROBIC TO CO ROBIE
2.MOIM ULUBIONYM CODZIENNYM NAPOJEM JEST MOCNA ,CZARNA,GORACA HERBATA.
3.MOJ ''SLABY PUNKT''TO SLODYCZE NIESTETY A W SZCZEGOLNOSCI CZEKOLADOWE.
4.PSIARA TOTALNA ZE MNIE-UWIELBIAM PIESKI ROZNEJ MASCI.
5.DOMATORKA CHOC OSTATNIO DUZO PODROZUJACA.
6.UCZE SIE ASERTYWNOSCI ,ALE Z MIZERNYM SKUTKIEM.
7.ZAPRACOWANA BARDZO OSTATNIO,ALE LUBIE TAKI CZAS-POTRAFI MNIE ZORGANIZOWAĆ.

Co do nominacji blogów wylame się z zasady i proszę się częstować kto ma tylko ochotę i jest w mojej zakładce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz