Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

poniedziałek, 4 listopada 2013

Candy-edit

Oto fotka przydasiow dla osoby wylosowanej o i widzę,ze jeszcze nie umieściłam bransolety kumihimo,ale będzie tez obiecuje.A w przydasiach oprócz oczywiście kota klamkowca ,myszki i bransolety są;
5 m złotej taśmy (w sam raz na obecne ozdoby przed Bożym Narodzeniem)
3m srebrnej taśmy
3m gumy szerokiej
3m koronki
5 kawałków różnych tkanin(bawełniane ,bawełniano-lniana ta zielona w misie),są rożnych wielkości ,nie mierzyłam ,ale spokojnie na ubranka dla tild,woreczki lub tym podobne rzeczy spokojnie wystarcza..Zapraszam do zapisów zarówno tu jak i na FB- wszystkie głosy z sumuje wspólnie.


4 komentarze:

  1. W takim razie ja się chętnie zapisuję i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wczoraj się zapisałam ale dzis nie widzę swojego komentarza. Widocznie mój komputer płata figle :) Banerek wisi u mnie na pasku bocznym. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ponieważ mam 4 koty na żywo bardzo pożądam tego kotka bo zbieram takie cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się do rozdania. :)
    Banerek u mnie blogu już jest retro-moderna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń