Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

sobota, 20 lutego 2010

I mnie dopadło ...



...nie,nie przeziębienie to już przeszłam 2 tygodnie temu.Dopadło mnie SZALeństwo oczywiście i nawet mi się ono spodobało ,wiec będą kolejne próby z pewnością .Do końca nie jestem zadowolona z blokowania ,bo to i włoczka taka i może za mało naciągnęłam ,przy następnym zblokuje tego jeszcze raz.
Włoczka to Luna kupiona jesienią u Ani-Persjanki,bardzo mila i super wydajna ,wyszło trochę więcej niż 1 motek ,czyli ponad 50g ,druty Addiki 4,5 ,kolor naturalny ,bardzo jasny ecri.Wymiary to 2,00-0,65m

10 komentarzy:

  1. Śliczny szal.A luna blokuje sie całkiem fajnie,trzeba tylko mocno naciagnąć

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny ten szal...ja wlasnie juz tez swoj obfotografowalam...bardzo podone wykonczenie zrobilysmy....pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  3. No miłe to,że wam się podoba mój pierwszy ażurowy szal ,Aniu to czekam na fotki twojego.Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny szal. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze że Cię dopadło inaczej nie powstało by takie CUDO :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny!!!!!a gdzie można zdobyć schemat?
    pozdrawiam serdecznie,

    OdpowiedzUsuń