Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

sobota, 13 lutego 2010

Szale







Zrobilam 2 szale na upominki dla mlodych kuzyneczek i do kompletu kolczyki .Czarny i fioletowy zrobiłam obecnie ,żółty jakiś czas temu.
Żólty zrobiony z akrylu pojedyńczą nitką ,szydełko 5 ,zużycie ok 20 dag,wymiary 195-25cm.
Fioletowy zrobiony podwójną nitką z Dali i Moherku przemiennie,szydełko 8,zużycie ok.30 dag,wymiary 200-28 cm.
Czarny podwójna nitka Kotka i Tiftica,szydełko 8,zużycie ok.30 dag,wymiary 220-28cm.
Wzór jest włóczkożerny ,ale rozmiary szala dość duże i to dlatego ,robi się dość szybko i przyjemnie.
Podaję wzór dla ewentualnych chętnych wydziergać sobie ten szal.

3 komentarze:

  1. Uwielbiam ten wzór zrobiłam takie 3 szaliki.
    Twoje napewno będa się podobały. Śliczne kolczyki .
    Nowa szata bloga powalająca

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno bardzo się ucieszą.Świetne szale i cudne kolczyki.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny się cieszą i to jest miłe,że trafiłam z gustem.Dziękuje za odwiedziny i zapraszam ponownie.
    Marzenko miło,że podoba ci się szata bloga.

    OdpowiedzUsuń