Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

wtorek, 29 czerwca 2010

Na wyjazdach....

PRZYPOMINAM I ZAPRASZAM NA CANDY, ZAPISY DO Jutra "Tylko Jeszcze WŁĄCZNIE!

Teraz moje wyjazdy ostatnie:
DZIEŃ Dziecka-LESZCZYNEK

Moje skromne Stoisko

Zdjecia autorstwa mojego syna.

Piknik Rodzinny W Strzelcach



Tu z koleżanką zz sekcji hafciarską-TPZK Przy koronkarskiej, ULA Jędrzejczyk, W tle rzeżbiarze z naszego Regionu.

Festyn'' NA LUDOWO'' KUTNO, Druga EDYCJA
I tu byłam z koleżanką (waszą blogowa moja hasła "Tylko) 2-owieczki co widać fotkach na, Tak namiętnie muzyce Przy dziergałyśmy, Ze az o milo, Dziękuję Ci za mile Towarzystwo Heniu!





 Wszedzie o dziwo JAK Na dziesięć rok Wybierasz dopisala, Wiec Czas Przy muzyce mile spedzony.
Dziękuję za możliwość uczestniczenia W Tych imprezach Michałowi Łuczakowi (OKGK0 prezes, pani Jolancie Piotrowicz-Albiniak (dyrektor Szkoły Podstawowej W Strzelcach) i pani Krystynie Korkus (Kierownik Zespołu PieSNI i Tańca Ziemi Kutnowskiej).
Przebieg Festynu można obejrzeć TU

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz