Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

poniedziałek, 21 czerwca 2010

No to powitałam lato...

..jak co roku zresztą imieninowo .Miło spędzony dzień z koleżanką nr1 a później z koleżanką nr2 ,jeszcze z liceum zrobiła mi przesympatyczną niespodziankę odwiedzając mnie.

Proszę częstujcie się czekolladką

W odpowiedzi na komentarze
Nadal zapraszam do mojego candy i cieszę się ,że są osoby chetne i mogę obejrzeć nowe blogi  i że dodajecie mój blog do obserwowanych .
Proszę tylko zamieszczajcie adresy swoich blogów!!!
Przypominam losowanie 1 lipca!!!

Wando a może warto się zapisać i spróbować szczęścia .Dziękuję za przemiły komentarz i za to ,że do mnie zaglądasz i do mojego syna również!Nie myślałam,że anioł jako słodziak w candy byłby fajną nagrodą ,ale pomyślę o tym ,może w następnym candy jak myślicie?

1 komentarz:

  1. Alicjo! ryzykuję-zapisuję się-mam więc podać swój adres-prawda?
    w.cwiklinska@gmail.com-dziękuję za zachętę Wanda

    OdpowiedzUsuń