Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

niedziela, 31 lipca 2011

Wyróznienie

Ostatnio mój blog został wyrózniony dwukrotnie co mnie niezmiernie cieszy,ze mnie i moj blog jest zauwazalny ...Otózwyróżnienia owe otrzymalam od Barbaratoja  i od Dorisss.Wyróznienie to ma swoje zasady i bardzo chcialabym je spelnic ,ale niestety szukajac blogi do wyroznienia wszystkie prawie juz je maja a niektore z Was sobie nie zycza wyroznien co szanuje.Wybaczcie wiec uwielbiam blogi,ktore mam w ulubionych ,ale i nie tylko te ,wiec jesli ktos nie posiada jeszcze wyroznienia prosze poczuc sie wyróznionym przezemnie i umiescic banerek u siebie informujac mnie tylko o tym.
Kolejnym zadaniem przy otrzymaniu tego wyroznienia jest napisanie 7 rzeczy o sobie i to uczynie choc czynilam to juz jakis czas temu,ale nie zaszkodzi sie przypomniec a zatem;
1.jestem domatorka i wyjezdzam ,gdy musze
2.uwielbiam swoje hobby i lubię poznawać nowe jego dziedziny
3.kocham dobra,czarna,mocna i gorącą herbatę
4.lubie slodycze szczegolnie czekoladowe co niestety jest niekorzystne dla mnie
5.jestem ewidentna i oddana ''psiara''
6.lubie ludzi,,rozmyslanie,cisze...
7.lobię spacerki ze swoja sunia

1 komentarz: