Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Zabawki i chwalipiectwo...

Dzis kilka z nowych ,szytych zabawek kilka zaledwie ,ale zapewniam jest ich o wiele wiecej zaczetych ,ale czekających na końcowe dopieszczenie ich.Zawsze korci mnie szyć nowe wzory ,wypróbowywać je i tak tez było teraz ,ale nie wszystkie tu są co znaczy,ze będą mam nadzieje w niedługim czasie.

A teraz druga cześć wpisu ,czyli jak zapowiada tytuł trochę chwalenia a co tam czasem trzeba się przemoc,otóż zostałam zaproszona przez Gosie i panią dyrektor do przedszkola w Kutnie na pokaz i opowiedzenie jak powstają takie tildowe zabawki.Trema podwójna ,bo to mój debiut w wystąpieniu solo nawet,jeśli publiczność  to maluchy a może zwłaszcza dkatego.Wiem,ze maluchom zabawki się podobały ja jednak nie jestem zadowolona ze swojego opowiadania o nich było chaotyczne i przez to mało ciekawe zapewne ,ale to był mój pierwszy raz ,wiec proszę o wyrozumiałość...Jednocześnie dziękuję za taka możliwość ...szkoda,ze nie mam fotek....


EDYCJA
No i umknelo mi i to cos bardzo waznego otoz po spotkaniu otrzymalam dyplomik i slicznego aniolka z masy solnej-urocze pamiatki bardzo je sobie cenie.

A wszystkim Wam dziękuję za mile komentarze jesteście naprawdę niezawodne.

9 komentarzy:

  1. Świetne są te zabawki:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluję ! Dzieci na pewno były zachwycone :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. uwielbiam takie zabawki i podziwiam cierpliwość do tak drobnej pracy !!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluje wystepu:) Dobrze rozumiem Twoja treme,ja sie wcale nie nadaje na takie publiczne wystapienia;) A z zabawek najpiekniejszy kotek.Ma w sobie cos,ze az chce sie go przytulic:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Alicjo szyjesz tak dużo, tak ślicznych zabawek, że miałaś co dzieciom pokazać i poopowiadać;-)

    OdpowiedzUsuń