Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

czwartek, 10 grudnia 2009

I znowu dziękuję ...




..tym razem za zaległe wyróżnienia ,przepraszam,że tak późno,ale znacie moja sytuację...
Po raz kolejny otrzymałam wyróżnienie ,,miej oko na tego bloga,, od bean.
Drugie a własciwie drugie i trzecie wyróżnienie przyznała mi moja wspaniała koleżanka z 2owieczki
Z wszystkich wyróżnień jestem dumna i czuje się nagrodzona ,choć ostatnio nowych fotek mało,ale prace są i nowe fotki wkrótce.Beatko,Heniu BARDZO dziękuję za te wyróżnienia.
Ponieważ uplynęło sporo czasu od ich przyznania nie wskazuję konkretnych osób,ale proszę się częstować ,zwłaszcza osoby tu zaglądające i będące u mnie w zakładkach (ich adresy blogowe)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz