Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

niedziela, 6 lutego 2011

Kotlety warzywne II

Przepis na kotlet podobne podawałam już tu ,teraz jednak trochę zmieniłam składniki i również podam przepis ku pamięci mojej i jeśli ktoś chętny waszej również..

                                    KOTLETY WARZYWNE II
1 saszetka kaszy -ugotowana
2 jaja
warzywa ugotowane(3 średnie marchewki,pietruszki,pól selera)
0,5 kg ziemniaków ugotowanych
ser żółty
sol,pieprz
płatki owsiane

Warzywa gnieciemy tłuczkiem do ziemniaków,ale nie na jednolita masę.Dodajemy przyprawy ,można dodać koper ,ja nie daje ,bo syn nie lubi,jaka .mieszamy i formujemy kotlety ,nadziewamy serem żółtym lub według własnego uznania,Obtaczamy w płatkach owsianych i smażymy na  zloty kolor.Pyszne choć dietetyczne raczej nie ze względu na olej użyty do smażenia.
                                  SMACZNEGO!

2 komentarze: