Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

środa, 5 maja 2010

Kotlety warzywne-przepis

Kotlety warzywne
-włoszczyzna z rosołu +5-6 średniej wielkości ugotowanych ziemniaków
-2 szkl. ugotowanej kaszy jeczmiennej
-2 jajka
-1 cebula 
-2 łyzki bulki tartej lub kaszy manny
-sól,pieprz
-dowolny serek topiony


Cebule pokroić w półplasterki i przesmażyć na niewielkiej ilości oleju.
Warzywa z rosołu  i ziemniaki rozgniesc tłuczkiem do ziemniaków,tylko nie za mocno to nie ma być
puree .Dodać kaszę ,jajka, bułkę tartą,przyprawy według uznania-delikatnie wyrobić ,uformować kule,roapłaszczyc ją na dłoni, nałożyć dowolny farsz (ja użyłam dość mocno przyprawionego serka topionego z ziołami).Uformować kotlety,rozpłaszczyć(lepiej sie wtedy smażą i są bardziej chrupiące) nastepnie obtoczyć w bułce i smazyć do zrumienienia .
Podawać z surówką lub dość intensywnym w smaku sosem.
SMACZNEGO!


2 komentarze: