Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

czwartek, 12 lutego 2009

Kurkowo mi...-opis

Na prośbę zamieszczam opis kurki ,zaznaczam jednak ,że wzór trzeba czasem dostosować do włóczki czy nici oraz do grubości szydełka .

KURKA
  • 3o.łańcuszka zamykamy w kółeczko
  • 16 słupków
  • robimy drugie identyczne kółeczko i obydwa łączymy półsłupkami wkoło zostawiając po 5 oczek na każdym kółeczku
  • teraz robimy wkoło złączonych kółeczek tworząc korpus kurki -w każde oczko po2 słupki razem 20 słupków
  • po 3 słupki razem przerabiane ,1 o. łańcuszka(powtarzamy jeszcze 2 razy)
  • w każde oczko robimy po 3 słupki razem przerabiane
  • obrabiamy wkoło półsłupkami
  • teraz robimy ogon ,składamy kurkę na pół zaznaczamy środek i robimy tak aby szerokość ogonka była na 4 pęczki ,ja obrabiam to łańcuszkiem po 2 oczka
  • ****
  • ***
  • **
  • *
  • tak obrabiamy ogonek 2 oczkami łańcuszka ,aby wyszedł kształtny
  • po 2 słupki w każde 2 oczka łańcuszka
  • 5 oczek łańcuszka wkłuć w drugie oczko,2 oczka łańcuszka wkłuwać co 2 oczko i tak do końca
  • wykończyć wachlarzykami lub 3 o. łańcuszka
Miłego dziergania w razie wątpliwości pytajcie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz