Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

piątek, 13 marca 2009

Paczki



Dziś otrzymałam 2 paczki ,jedna to zamówienie przyborów do haftu,czekałam na nią w sumie 11 dni jak dla mnie to długo opłaciłam kuriera ,aby była szybciej ,ale chyba było to zbędne ,bo i tak musiałam odczekać swoje .Mało tego po złożeniu zamówienia kontakt z właścicielem pasmanterii żaden a niby miałam śledzić losy paczki .I zastanawia mnie fakt paczkę miał dostarczyć kurier z GLS a przywiózł z DPD ?
Natomiast 2 paczka to koraliki od koleżanki frywolitkującej ,której takie to są zbędne a ja je z ochotą przygarnę i i obmyślam już jaką biżuterie z nich zrobić ,ale chyba trochę poczekają na jakiś realny pomysł...

2 komentarze:

  1. chwile mnie nie bylo a tu tyle przybylo:)...widze,ze na kiermaszowym stoisku mialas ulotki dzianej mafii..dzieki za reklame:))...oczywiscie paczki jakie dostajemy to przyjemnosc ale przedluzajace sie czekanie to juz cos innego...pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ma za co Aniu dziękować .Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń