Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

czwartek, 8 lipca 2010

5-rzeczy

Najpierw zaległa zabawa blogowa 5-rzeczy ,do której zaprosiła mnie Antonina.
Trzeba wymienic 5 rzeczy ,które odmieniły nasze zycie .
W zasadzie długo nie musze sie zastanawiac,otóż:
  1. Rodzina to dla mnie najważniejsza i najistotniejsza w zyciu sprawa
  2. Oczywiscie internet i mozliwość korzystania z komputera .Byl w domu kilka lat i zupełnie mnie to nie interesowało,az do pewnego dnia kiedy syn pokazał mi fora robótkowe .Przepadlam musiał mnie w tempie expresowym uczyć obsługi kompa może  nawet czasem żałował ,że mi pokazał działy robótkowe ,bo mu kompa blokowałam.Teraz mam swojego kompa a z jego pomocy i tak często korzystam.
  3. Założenie bloga tak z bijacym sercem czy podołam ,czy powinnam i czy mam co pokazywac skoro blog o tematyce robotkowej.A dodatkowo fakt,że z natury nie jestem zbyt wylewna ,więc posty skromne w opisach ,więc czy blog bedzie się podobał?.Ale teraz jestem zadowolona ,bo zagladam tu z radością i pisze coraz dłuższe posty -oj cos nie tak ze mną...
  4. Ulubiony napój -nie nie kawa jej nie lubie ,ja uwielbiam HERBATE,dobrą ,mocną ,czarną i najlepiej goracą .Owocowe i cytrynka tylko okazjonalnie  lub zimą 
  5. No i oczywiście moje hobby ,które sprawia mi wiele radości i przybliżyło mnie do was przez blogi,fora .W zasadzie robótkami zajmowałam się zawsze ,najpierw szyłam lub dziergałam ubranka dla lalki,później w podstawówce dużo dziergałam na drutach,w liceum również ,ale czas ciąży to haft richelieu ,płaski ,xxx ...następnie długa przerwa od stałego dziergania ,bo dorywczo to stale coś robiłam i powrót do szydełka głownie ,ale jak widzicie na blogu nie tylko .
Do zabawy zapraszam:2owieczki,
anioły są wśród Nas
olajdę,
Eve Jank
Terese

Mam nadzieje,że nie brałyście w tym jeszcze udziału ,bop patrzyłam na blogach ,ale przegapić zawsze można.

2 komentarze:

  1. fajnie się to czyta i mogłam sie coś o Tobie dowiedzieć. Dzięki za zaproszenie do zabawy ..ja juz coś tam skleciłam, dwa posty wcześniej chyba...Do zabawy zaprosiła mnie już Ela tkaitka-pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ociupinkę pokazałaś jaka jesteś. Zgadzam się z Tobą co do herbaty.Choć ze zdziwieniem zauważam, że coraz częściej (na starość) pasuje mi herbatka z cytrynką albo "malinka".

    OdpowiedzUsuń