Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

środa, 6 stycznia 2010

Różowy sweterek cd.






Trochę spóźniony ,bo skończony już po świętach i po świętach przekazany a to w ramach ''gwiazdki''dla 2,5 letniej chrzestnicy męża Oliwki.Sam pomysł zaczerpnełam u LACRIMY  widzac jej 'kurczaczka ''i metodę robienia od góry i bezszwowo.Na szybko rozpiskę jak zrobić reglan od góry wzięłam jednak od 2-owieczek z opisu gofiku ,dostosowalam tylko liczbę podzielonych oczek.
Zużyłam w sumie troche ponad 20 dag obu włóczek ,różowa to ALIZE PUFFY FINE (50% VIZCOZA,50%PAC-NIE WIEM CO TO OZNACZA?) robilam podwójną nitka,kupiona jakiś czas temu na allegro,biała włochata włóczka to zakup z marketu ,miękka i miła w dotyku.Druty 3,5 i 4 .
Wybaczcie,że fotki w dwóch postach,ale Picasso za nic na raz 4 nie chciał wrzucić a ja nie potrafię wrzucić osobno a później połączyć tych fotek w jeden post wrrr.
Posted by Picasa

2 komentarze: