Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

środa, 28 stycznia 2009

KASZKIET-OPIS


Nawiązując do prośby anny4483 a wcześniej Karoliny podaję opis do kaszkietu ,który robiłam niedawno.Ponieważ zazwyczaj robiac rózne rzeczy nie mam nawyku zapisywania schematów to takiego opisu nie miałam .Kaszkiet jest jednak w moim posiadaniu ,więc skrupulatnie wszystko obejrzałam,policzyłam i spisałam.Wyjdzie na moja korzyść ,bo będę miała opis w posiadaniu

Opis
SRP-SŁUPEK RELIEFOWY ROBIONY OD PRZODU
SRT-SŁUPEK RELIEFOWY ROBIONY OD TYŁU
  1. robimy kółeczko z włóczki lub 3 o. łańcuszka zamykamy w kółeczko
  2. 6 słupków reliefowych przerabianych od przodu
  3. 1 słupek reliefowy robiony od przodu ,1 słupek reliefowy przerabiany od tyłu(robimy je na poprzednim 1 słupku)
  4. 1 SRP,2 SRT.
  5. 1 SRP, 3 SRT
  6. 1 SRP,4 SRT
  7. 1 SRP,5 SRT
  8. 1 SRP,6 SRT
  9. 1 SRP,7 SRT
  10. 1 SRP,8 SRT
  11. 1 SRP,9 SRT
  12. 1 SRP,10 SRT
  13. 1 SRP.11 SRT
  14. 1 SRP,12 SRT
  15. 1 SRP,12 SRT
  16. 1 SRP,10 SRT
  17. 1 SRP,8 SRT
  18. 1 SRP,7 SRT
  19. 1 SRP,7 SRT
  20. 1 SRP,6 SRT
  21. 1 SRP6 SRT
  22. 1 SRP,5 SRT DASZEK
  1. po 2 półsłupki w jedno oczko z poprzedniego rzędu razem 22 półsłupki
  2. przy rozpoczynaniu i kończeniu rzędów robię po 2 półsłupki przyłączając jednocześnie daszek do całości kaszkietu
  3. -6 rz dodawać po bokach po 2 półsłupki
  4. Jeśli ktoś woli miękki daszek wystarczy obrobić cały kaszkiet półsłupkami
  5. Lub zrobić identycznie daszek raz jeszcze (zaczynając od 11 o. łańcuszka)
  6. zszyć obydwa daszki i dopiero obrobić półsłupkami
Miłego dziergania!!!
w razie pytań podaję adres mailowy alicja1119@poczta.onet.pl

2 komentarze:

  1. Podziwiam za rozpisanie tak pieczołowicie wzoru, jak pozwolisz to może i ja kiedyś skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście,że pozwalam Asiu .

    OdpowiedzUsuń