Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

czwartek, 20 maja 2010

Jak zwykle...




Jak zwykle anioly ,bardzo lubie je dziergac i cieszę się,że innym się podobaja.Czerwone chyba najlepiej przypadly  do gustu ,zielony jest dosć ciemny ,ale jest to po cześci efekt krochmalenia,który przyciemnia kolory,zresztą widać różnice oryginalnego koloru po włosach ,które krochmalone nie byly.
Wrzucilam po dwie fotki-w plenerze i w domu ,bo nie mogłam sie zdecydować,które sa bardziej ''czytelne''.
Zielony jest wysoki ,bo ok,43 cm,nici to kordonek Maja 8 Ariadny.
Czerwony 30 cm,nici to Piroska ,obydwa wykonane szydełkiem 1,5 JMRA-SUPER SIĘ NIM DZIERGA .

9 komentarzy:

  1. Twoje Anioły są niezwykłe! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje anioły są piekne-podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Alicja jakie one wszystkie piękne,podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo mi milo ,e podobają się wam moje anioły.Dziękuje ,że do mnie zaglądacie i pozostawiacie komentarz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne. Dla mnie zielony jest the best- fajnie jak te włosy się odróżniają. Piękna robota - misterna...śliczne.

    OdpowiedzUsuń