Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

wtorek, 4 maja 2010

Proste kotlety


Proste,szybkie ,tanie i super smaczne a do tego bezmięsne w mojej wersji ,ale można pofantazjować przy ich wykonywaniu ,ja brałam pod uwagę to co akurat mam w lodówce.Są to kotlety warzywne z kaszą i z nadzieniem z serka topionego z ziołami.Mozna podać z dowolnym sosem i surówka lub jako samodzielne danie.Pewnie już taki przepis istnieje ,ale ja z żadnego nie korzystałam -fantazjowałam i już ,jeśli będą chętne spiszę przepis.

2 komentarze:

  1. Jak najbardziej poproszę o przepis i dziękuję :)
    Pozdrawiam - Gośka

    OdpowiedzUsuń
  2. przy mojej corce wegetariance od dwudziestuparu lat dostaje do głowy wymyslajac potrawy.Bardzo prosze o przepisik:)

    OdpowiedzUsuń