Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

poniedziałek, 31 maja 2010

Ponczochy

Tak jak pisałam w poprzednim poście zmierzyłam się z wykonaniem pończoch ,dostałam na wzór stare pończochy i na nich się wzorowałam .Choć jak to u mnie bywa robiłam ten sam wzór lecz inaczej tzn.wzór był robiony od góry i jest to wygodne ,ale wtedy kiedy ma się wzór i z niego się ''leci''.Ja natomiast musiałam jeszcze to wszystko w miarę  mierzyć ,aby było wszystko ok.i wygodniej było zacząć od palców i tak też uczyniłam.
Szkoda,że nie byłam wtedy w posiadaniu Helenki (sztucznej nogi się znaczy ,bo tak ją nazwałam) lub chociażby zgrabnej ,szczupłej nogi ''żywej'',z braku laku są jakie są ,czyli moje osobiste ,za ich niedoróbki,znaczy się nóg,przepraszam,następne będą już na Helence i wtedy będą wyglądać super.Bo pończochy są na inny rozmiar i na moich łydkach nie wyglądają dobrze,bo powinny być naciągnięte a nie są z wiadomych względów.

Wykonane z Kordonka Ariadny ,szydełko -1,1 Tulip,zużycie prawie 20 dag






18 komentarzy:

  1. Zdolniacha z Ciebie. ekstra pończoszki;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. No nie - powaliłąś mnie na kolana tymi pończochami.Są cudne

    OdpowiedzUsuń
  3. Jessssu! Powalajace pończochy. Gratuluję - no bo kto dzisiaj jeszcze robi pończochy szydełkowe? No kto?
    A jak i do czego będą noszone?

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj nawet nie wiedziałam,że tak wam się spodobają te pończochy-dziękuje!
    Antonino no ja robię i przymierzam się już do następnych.Jak pisałam to są pończochy wykonane na zamówienie ,mają być noszone na pasku do pończoch a czy na specjalne okazje czy na co dzień nie wiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale mnie zaskoczyłaś tymi pończochami :) Są REWELACYJNE!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. łaaaaaaaaaaaał jakie pończoszki, wyzwanie to nie lada a jak zrobiłaś u góry wciągałaś jakąś gumkę?

    OdpowiedzUsuń
  7. Гарні панчохи!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne rzeczy dziergasz.
    Pończochy są bomba!
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Aniu od góry jakieś 10 cm robiłam samą siatką i w ostatnim rzędzie obrobiłam półsłupkami cienka gumkę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale numer :) nigdy bym nie wpadła na pomysł aby zrobić szydełkowe pończochy, coś mi się zdaje, ze zaczęłaś nową modę, bo wyszły Ci super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ala podziwiam Cię zrobić coś takiego. Normalnie aż mnie zatkało.Jesteś wielka

    OdpowiedzUsuń
  12. Jaka szkoda, że nie jestem młodsza, lżejsza...
    Wtedy zamówiłabym dla siebie takie cuda. Ale pooglądać też jest fajnie.
    Pozdrawiam, chętnie tu jeszcze wpadnę

    OdpowiedzUsuń
  13. Asia/Anisa ,eve-jank,Teresa dziękuję!
    Asiu oj chyba nie wprowadzę nowej mody na noszenie kabaretek dzierganych ,ale w sumie mogłaby być było by dziergania oj było...
    Eve e tam po prostu wykonałam trudniejsze zadanie a że zadowolona jestem inna sprawa.
    Tereso pewnie,ze fajnie pooglądać ja również w takich nie mogłabym chodzić ze względu na siatkę ,która mnie uwiera pod stopami,ale mnie to i mikroskopijne ziarnko piasku potrafi odcisk zrobić co za wrażliwe nogi ech...
    Zapraszam częściej do odwiedzin ,twój blog już zwiedziłam dokładnie .

    OdpowiedzUsuń
  14. Alu fantastyczne sexy ponczochy -kabaretki !!!

    OdpowiedzUsuń