Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

niedziela, 30 maja 2010

Znowu pada




..a ja chciałam wreszcie posiedzieć na balkonie z herbatką i dziergać.Jeszcze mi się to nie udał ,fakt było trochę ciepła ,ale wtedy nie miałam czasu.Ale czy to dziwne,że w maju oczekuję się pięknej słonecznej pogody...eee może ja taka wymagająca jestem,dziergać w domu i nie marudzić tyle mi pozostało.
W tej chwili zaczyna się 2 burza i znowu leje  ....
Odpowiadając na komentarze
Pandoro,Zulo,Asiu,Lacrimo dziękuje za miłe komentarze i za to ,że do mnie zagladacie i zostawiacie komentarz.
Tatiano u nas też Sansewiera potocznie nazywana jest ''jezykiem tesciowej'' ,mnie też kwitnie ,ale w poprzednim roku kwitła 1 raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz