Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

wtorek, 11 maja 2010

Zabawa w 10


Zula zaprosiła mnie do zabawy w 10 ,czyli szukanie najstarszych zdjęć na swoim komputerze ,odliczeniu 10 i opublikowaniu go na blogu wraz z opisem lub historia jego powstania.

Moja fotka to ja (z lewej) razem  ze starszą o rok siostrą.Wybaczcie jakość ,ale to początek lat 70-tych.
Historię fotki znam z opowieści oczywiście .Jak widać obie mamy nie za wesołe minki a przyczyną tego jest obrażenie się na siebie,czyli zwykle dąsy.
Na poczet sesji zdjęciowej hihi został pożyczony ogromny miś i piękna,błyszcząca ,taka w ludowym stylu ,kamizelka .I Alunia obraziła się na siostrę ,którą przyobleczono w tę właśnie kamizelkę a jej nie choćby do 2 fotki,a ja tak lubię błyskotki -zresztą tak mi zostało.Ot i cała historia ,nieraz śmieją się ,że uparta byłam ponoć tupałam nogą do uzyskania efektu ,ale to akurat mi przeszło.Do zabawy zapraszam;
  1. 2owieczki
  2. Zulkę
  3. Vilemoo


Posted by Picasa

5 komentarzy:

  1. O, widzę, że się spóźniłam z zaproszeniem do zabawy. Właśnie po to tutaj wpadłam. Ale przynajmniej zobaczyłam jako jedna z pierwszych Twoją fotkę z dzieciństwa :D
    Podoba mi się w tej zabawie, że można trochę powspominać...
    Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Takie stare fotografie mają w sobie to "coś".
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna siostrzana fotka :)
    pozdrawiam Alicjo serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dziękuję za zaproszenie do zabawy, ale nie skorzystam, ponieważ nie jestem w stanie odnaleźć takiego zdjęcia. Zmieniłam sposób katalogowania i nie liczy się data, tylko sytuacja, w której zdjęcie powstało, lub nastrój, który oddaje. Wszystkie ważne dla mnie w różny sposób zdjęcia można obejrzeć na moim fotoblogu www.mgnowienija.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń