Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

środa, 26 maja 2010

KWIATY DLA MAMUŚ

KWIATY ZAKUPIONE NA TARGACH W ŁODZI ,ALE SERWETĘ NA MAMY PRZEDPOKÓJ ZROBIŁAM SPECJALNIE NA WYMIAR I POD KOLOR OCZYWIŚCIE CICHACZEM ,BO LUBIE ROBIĆ NIESPODZIANKI.PODOBA SIĘ BARDZO ,CZYLI DOBRZE TRAFIŁAM I RÓWNIEŻ SIĘ CIESZE.A SWÓJ PREZENT POKAŻE JUTRO ,DZIŚ JUŻ NIE ZDĄŻYŁAM ''SFOCIC''
Zapomniałam dodać serweta robiona kordonkiem Filo Di Scozia (moje ulubione ostatnio) kolor pistacjowy,szydełko 1,6 Tulip .Wymiary 82-35 poszło ok.6-7 dag.



5 komentarzy:

  1. Гарна серветка! Робити несподіванки - це дуже приємно! Думаю, мамі сподобалося.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna serwetka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały upominek dla mamy - serwetka śliczności :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też bardzo lubię filo di scozia :)) Serwetka dla mamy jest prześliczna.

    OdpowiedzUsuń