Obserwatorzy

trwa inicjalizacja, prosze czekac...shoutbox

Mój sklepik

Mój sklepik
Zapraszam-mój sklepik

sobota, 15 maja 2010

10 po raz drugi-obcy w domu...


Po raz drugi do zabawy w najstarsze 10 zdjęcie zaprosiła mnie Bean jednak gdym miała
wrzucić kolejne 10 z najstarszego pliku byłoby podobne co poprzednio.
Więc pokarzę wam inne ,śmieszne ,ale dla mnie okazało się i straszne .
Otóż w tamte wakacje miałam remont pokoju ,tu o tym pisałam,remontu dokonywał M
I po skończonej pracy docierania gładzi poszedł się kąpać zostawiając robocze ubranie na
następny dzień w pobliżu miejsca pracy.A ja... no cóż...spałam już obok w sypialni.
Jednak nad ranem musiałam opóscić na moment alkowę udając się do WC i wracając zaspana natknęłam się na tego oto obcego mi chłopa ,o matuchno jaki ja larum zrobiłam,najpierw M i syn trochę marudzili,że spać nie daję,ale potem śmiechu było ,że szkoda gadać

W odpowiedzi na komentarze z poprzedniego posta.
dziekuję za miłe komentarze i że zagladacie do mnie.
Zulko nie ma przymusu publikowania 10 zdjęcia ,jesli nie masz takiej mozliwości.Myślałam właśnie,że mając blog fotograficzny z pewnością znajdziesz fotkę tam nie umieszczoną a ciekawą.Pozdrawiam!
Posted by Picasa

1 komentarz:

  1. Ha, ha, ha obcy w domu wymiata :)
    Wyobrażam sobie Twoją minę :)

    OdpowiedzUsuń